• Kasvata oma brändi kogu Euroopas UGC abil

  • Kasvata oma brändi kogu Euroopas UGC abil

  • Kasvata oma brändi kogu Euroopas UGC abil

  • Kasvata oma brändi kogu Euroopas UGC abil

  • Kasvata oma brändi kogu Euroopas UGC abil

Aitame brändidel jõuda uutele turgudele kohalike* või inglise keelt kõnelevate sisuloojate kaudu, et luua usaldust, suurendada nähtavust ja kasvatada müüki.

Mõtle hetkeks, kas usaldad rohkem mõne välisriigi sisuloojat või kedagi, kes räägib sinu emakeeles?

Mitmed allikad rõhutavad, et kohalikus keeles ja kontekstis sisu loomine tõstab tarbijate usaldust ja ostuvalmidust. CSA Research’i ülemaailmne uuring (29 riigis, sh Euroopa riigid) leidis, et 76% veebitarbijatest eelistab osta tooteid, mille info on nende emakeeles.

Soovid müüa Soomes, Saksamaal, Prantsusmaal, Hispaanias, , Iirimaal või mujal Euroopas?

Meie on andmebaasis üle 300 erineva käekirjaga sisulooja!

Kui oled mõelnud, kuidas jõuda oma koduhoovist kaugemale ja kasvatada usaldust uutel turgudel, siis aitame sinu brändile luua strateegilise UGC sisuloome abil autentse ja usaldusväärse kohaloleku rahvusvahelisel areenil.

*Kohalik sisulooja tähendab et saad rääkida oma sihtrühmadega just nende keeles, lähtuda tarbija kultuurilisest iseärasustest, olenemata sellest, millises riigis praegu teie bränd või ettevõte tegutseb.

Kuidas see töötab?

  1. Räägi meile oma eesmärkidest – millises riigis ja millist sihtrühma soovid kõnetada.

  2. Leiame sobivad sisuloojad – valime sinu brändile õige tiimi meie võrgustikust.

  3. Käivita sisukampaaniad, mis müüvad – lokaliseeritud, usaldusväärsed ja kohe kasutusvalmis.

Nähtavad tulemused

Oleme aidanud ilu-, lifestyle’i-, laste- ja beebibrändidel, tehnoloogiaettevõtetel ning mööbli- ja autopoodidel kasvatada oma müüki ja kogukonda rahvusvaheliselt.

Meid usaldavad

Mida sisaldab strateegiakõne?

Kui oled valmis, et sinu brändi sotsiaalmeedia hakkaks päriselt tulemusi tooma, siis broneeri endale aeg strateegiakõneks. See on esimene samm teadliku ja sihipärase koostöö suunas.

Vestluse ajal:

1️⃣ Kaardistame sinu olemasolevad kontod ja sisulised tegevused.

2️⃣ Kogume olulise info sinu ettevõtte ja eesmärkide kohta, et saaksime auditit läbi viia ning koostööd sihipäraselt alustada.

3️⃣ Arutame võimalikke koostöövorme, mis sobivad sinu aja- ja eelarveraamidesse.

4️⃣ Pakume välja ka esimesed sisusoovitused, mis võiksid kohe tulemusi tuua.

Sotsiaalmeedia haldus

Sisuloome

Projektijuhtimine

Koolitused

Soovid midagi täpsustada? Kirjuta meile.