Kes on Lola Social?
Lola Social on sotsiaalmeedia sisuturunduse täisteenusagentuur, mis on spetsialiseerunud ettevõtete jaoks kasutajate loodud sisu loomisele.
Meie kogenud turundajatest, disaineritest ja sisuloojatest koosnev meeskond mõistab sotsiaalmeedia mõju klientide usalduse loomisel ja müügitulemuste parandamisel. Arendame välja just sulle personaliseeritud sisuplaani, mis ühtib sinu brändiga ja kõnetab teie sihtrühma.
Tipptasemel lahenduste ja uusimate valdkonna trendidega aitame ettevõtetel saavutada turunduseesmärke. Olenemata sellest, kas omad väikeettevõtet või juhid suurettevõtte turundusmeeskonda, meie aitame Sul kaasahaarava sisu abil viia su brändi online-kohaloleku järgmisele tasemele.
Võta meiega ühendust juba täna, et saada lisainfot selle kohta, kuidas saame aidata sul oma brändi kasvatada.
Meie naiskond
-

Maria Maarja Rosenthal
KOOLITUSTE JUHT
maria@lolasocial.eeJuba üle 13 aasta on pannud mu silma särama see kui näen teisi brände kasvamas!
Olen tegutsenud turunduse ja müügi vallas nii suuremate kui väiksemate rahvusvaheliste brändidega, alates kodutehnikast ja ilutoodetest kuni transpordi ja logistikani – seda nii Eestis kui Austraalias.
Viimase kolme aasta jooksul olen keskendunud tulemusliku ja kaasahaarava sisu loomisele ning nii ettevõtete kui sisuloojate koolitamisele, tegutsedes mõlemas riigis.
Samuti olen ema väikesele tütrele, abikaasa ning naudin aktiivset elustiili ja reisimist.
Minu moto, olgu see eraelus, turunduses, ettevõtluses või sisuloomes, seisneb selles, et anna alati endast maksimum ja naudi protsessi.
-

Heleen Asari
TURUNDUSJUHT
heleen@lolasocial.eeMinu taust on läbi aastate rännanud mööda turunduse, sotsiaalmeedia ja loomevaldkonna teed. Olen tulihingeliselt esindanud mitmeid nii Eesti kui ka rahvusvaheliselt tunnustatud brände ja loonud edukaid suure jälgijaskonnaga ettevõtteid.
Olen osav suhtleja ja strateegiline mõtleja. Mul on selge arusaam erinevatest kommunikatsiooni- ja turunduslahendustest. Minu suur kirg on areneda ja olla alati parim pidevalt muutuvas turundusmaailmas. Ma olen ambitsioonikas, teotahteline ning äärmiselt põnevil kõikidest väljakutsetest ja projektidest, millesse saan anda enda panuse.
Kõik minu tööd ja tegemised on ka minu hobid. Lisaks naudin kvaliteetaega oma kahe imelise tütre ja abikaasaga, põnevaid seiklusi sõpradega ja avastamist täis reise mööda maailma.
-

Liisel Vatsel
TEGEVJUHT
liisel@lolasocial.eeSuhtun turundusse kirglikult. Üle 13-aasta kogemust turunduse ja brändingu alal on andnud mulle tööriistad, millega aidata ettevõtetel kasvada ja eristuda konkurentidest.
Olen juhtinud turundusstrateegiaid nii moe, panganduse kui ka kommertskinnisvara alal, mis on andnud mulle väga laiapõhjalise vaate turundustaktikate universaalsele toimimisele.
Viimastel aastatel olen pühendunud meeskonna juhtimisele, reklaam-meediatele ja kliendisuhtlusele. Lähenen oma klientidele alati personaalselt ning oskan ka vähesega tuua suure tulemuse.
-

Liisbet Loik
UGC KOOLITAJA / TIKTOKI SPETSIALIST
liisbet@lolasocial.eeMinu UGC (User Generated Content ehk kasutajate loodud sisu) teekond sai alguse üle aasta tagasi, kui otsisin uusi väljakutseid ja lisaraha teenimise võimalusi sotsiaalmeedias. Videograafina olen töötanud juba kolm aastat ja koostööd tehes paljude erinevate brändidega olen kogunud mitmesuguseid nippe filmimise, monteerimise ning kaasahaarava sisu kirjutamise kohta. Just neid teadmisi soovin jagada teiste sisuloojatega, et tõsta meie sisuloome maastiku kvaliteeti.
Lisaks olen TIKTOK spetsialist. Selle platvormi puhul pean end eriti oskuslikuks, kuna see nõuab lühiformaatvideosid, mis peavad olema kiiresti huvi tekitavad, meelelahutuslikud ning samal ajal informatiivsed. TikToki dünaamiline keskkond on andnud mulle unikaalse perspektiivi ja oskused, et sisu maksimaalselt levitada ja kaasata.
-

Anni-Regina Tammsalu
SOTSIAALMEEDIA PROJEKTIJUHT
anni@lolasocial.ee
Turundusmaailmas olen tegutsenud juba päris mitu aastat. See valdkond paelub mind, sest siin saab ühendada strateegilise mõtlemise, loovuse ja inimeste mõistmise. Mul on kogemus digiturunduses ja sotsiaalmeedias, samuti turundusstrateegiate loomises ja elluviimises.
Lisaks turundusele on mul suur huvi tervisliku eluviisi vastu. Mind inspireerivad liikumine ja tasakaalustatud toitumine – mõlemad on osa minu igapäevaelust.Minu jaoks on oluline, et töö, hobid ja hea enesetunne on teineteist toetavad, mitte välistavad. -

Annabel Sitsi
SOTSIAALMEEDIA PROJEKTIJUHT
annabel@lolasocial.ee
Olen sisuloome ja turunduse valdkonnas tegutsenud pea kuus aastat, sidudes oma hariduse ja töö selle maailmaga. Turunduses kõnetab mind kõige rohkem see, et ideed ei pea jääma mõteteks, vaid saan need kiiresti ellu viia ja näha, kuidas need päriselt toimivad. Just see dünaamika ja vahetu tulemuslikkus hoiavad mind motiveerituna.Sotsiaalmeedia sisuloome on minu peamine fookus. Mulle meeldib jälgida trende, katsetada uusi formaate ja luua sisu, mis kõnetab. Tunnen end mugavalt nii kiire tempo kui ka iseseisva töö juures, kuid samavõrd naudin meeskonnatööd, kus ideed täiendavad üksteist.
Vabal ajal tegelen tantsimisega, mis on minu lemmik viis aktiivsena püsida ja ennast välja lülitada. See annab mulle hea enesetunde ja aitab hoida tasakaalu töö ja vaba aja vahel.
-

Stiina Kartsepp
Stiina Kartsepp
stiina@lolasocial.ee
Minu pikaajaline huvi loomevaldkonna vastu ja senised saavutused ajakirjanikuna on kujundanud minust loovisiku, kes oskab lugudes näha nende sügavust ning pöörata tähelepanu detailidele, mis muidu kipuvad jääma märkamatuks. Enese täiendamine turunduse vallas on minu haaret veelgi laiendanud ja võimaldab mul siduda loovuse läbimõeldud ning sihipärase strateegiaga.
Pean oma suurimateks tugevusteks sõnade ritta seadmist, kaootiliste ideede tugevateks sisutükkideks vormistamist ja inimestega lihtsasti ühisosa leidmist. Just tänu isiklikule lähenemisele suudan ma muuta visioonid reaalsuseks ja luua sihtrühmaga läbipaistva kontakti.
Kui tunnen, et suurte eesmärkide elluviimiseks on väljastpoolt pisut inspiratsiooni vaja, sean ma suurima rõõmuga sammud korvpallisaali või võtan istet mõne teatri esireas.