TASUTA vebinar

TASUTA vebinar

SISULOOME MEISTRIKLASS -

“Kuidas luua meeldejäävat brändisisu, et kasvatada oma toote või teenuse nähtavust ja müüki Instagramis ja TikTokis”

KUUPÄEV 07.05.2024 kell 10:00

Kutsume teid osalema TASUTA vebinaril, kus tutvustame uut põhjalikku koolitust "Kuidas luua meeldejäävat brändisisu, mis aitab suurendada teie brändi nähtavust ja toote müüki Instagramis ja TikTokis".

See online-koolitus on suunatud ettevõtjatele, turundusjuhtidele, vabakutselistele ja kõigile teistele, kes loovad sotsiaalmeedia sisu brändide edendamiseks.

Koolitus pakub suurepärast võimalust nii alustavatele spetsialistidele, kes soovivad omandada kindla aluse Instagrami ja TikToki platvormidel, kui ka kogenumatele sisuloojatele, kes soovivad oma oskusi täiendada ja püsida kursis uusimate trendidega.

Miks osaleda?

👉🏼 Live Q&A sessioon - Vebinari ajal on sul võimalus esitada küsimusi ja saada vahetut tagasisidet meie ekspertidelt. See on harukordne võimalus õppida interaktiivselt ja saada kohe vastused oma küsimustele;

👉🏼 ⁠Eksklusiivsed nipid - Jagame praktilisi nõuandeid ja strateegiaid, mis on meie endi ja meie klientide jaoks olnud tõelised mängumuutjad. Need on testitud ja tõestatud tehnikad, mis aitavad sul luua kaasahaaravamat ja mõjusamat sisu;

👉🏼 ⁠Soodushind osalejatele - Kõik vebinaril osalejad saavad sooduskoodi meie online koolitusele;

👉🏼 ⁠Võimalus võita - Kõigi live-vebinari osalejate vahel loosime välja koolituse, mille väärtus on 790€.

Koolituse läbinuna oskad sa luua kaasahaaravat ja professionaalset sisu, mille abil paistad Instagramis ja TikTokis silma. Sa omandad teadmised, mis võimaldavad sul luua visuaalselt köitvat sisu ja, mis püüab vaataja tähelepanu kohe esimesest sekundist.

Lisaks arendad välja strateegiaid, mis suurendavad kaasatust ja aitavad kasvatada sinu brändi jälgijaskonda, pakkudes samal ajal väärtuslikku sisu ja luues tugeva brändiidentiteedi.

Koolituse käigus:

👉🏼 Saad põhjaliku ülevaate Instagrami ja TikToki eripäradest ja kasutajakäitumisest, mis aitavad sul luua eesmärgipärast sisu;

👉🏼 Õpid, kuidas koostada ja rakendada strateegiaid, mis suurendavad sinu brändi nähtavust, kaasatust, jälgijate arvu ja müüki;

👉🏼 Omandad praktilisi oskuseid põnevate ja meeldejäävate videote filmimiseks ning monteerimiseks, mis köidavad publikut ja edendavad brändi sõnumit;

👉🏼 Õpid, kuidas analüüsida oma sisu mõju, mõista jälgijate eelistusi ja optimeerida oma strateegiaid tulemuste põhjal;

👉🏼 Õpid kaasahaaravate hook’ide ja tõhusate üleskutsete (CTA-de) kirjutamist, et muuta oma sisu veelgi tulemuslikumaks.

Meie klientide tagasiside

  • Elektriautopood.ee

    Lola Social loodud UGC-stiilis videod on meie Instagramis saanud kokku ligi 300 000 vaatamist, üks video üksi ligi 100 000. See on minu jaoks tõestus, et UGC on tõesti uus trend ja Lola Social teab, mida nad teevad. Lisaks on loodud videotel oluliselt suurem kaasatuse määr, mis omakorda toetab meie sisu levikut. Jätkame koostööd!

    Jüri-Bruno Asari, City Motors AS juhatuse liige

  • Deary

    Juba Lola meeskonnaga esmakordselt kohtudes tunnetasime, et nad teevad tööd südame ja nagu me Dearys armastame öelda – „suure tuhhiga“. Sisu, mida nad loovad, on alati detailideni läbi mõeldud ning visuaalid väga kaunid. Sotsiaalmeedias tuleb otsida alati midagi eristuvat ja UGC pakub selleks väga hea võimaluse.

    Otsisime pikalt sotsiaalmeedia partnerit, kes tunnetaks Deary brändikeelt just sellisena nagu selle loonud oleme ja hoolitseks ta eest nagu oma lapse eest 😊 Täna saame julgelt öelda, et oleme väga rahul, et Deary sotsiaalmeedia loome just Lola Social’i kätte on usaldatud.

    Katrin Tamm, Deary turundusjuht

  • Haage

    Koostöö Lola Sociali tiimiga on olnud äärmiselt sujuv ja professionaalne. Minu kui Haage sotsiaalmeedia halduri elu on tehtud palju lihtsamaks: Lola Social pakub ise sisuideed, suhtleb sisuloojatega ja minu rõõm on vaid sisu brändi alt jagada. Tehtud sisu on kvaliteetne ja sobib ideaalselt meie brändiga!

    Mirjam Pikk, Haage Joogid OÜ sotsiaalmeedia haldur

Instagrami ja TikToki sisuloome koolitus on loodud spetsiaalselt brändidele ja ettevõtetele, et pakkuda kõikehõlmavat ja süvitsi käsitlevat õppekava, mis eristub oma unikaalse lähenemisega. Koolitusel keskendume strateegilisele sisuloomele, mis lähtub teie brändi eesmärkidest ja sihtrühmast, aidates luua kaasahaaravat sisu, mis suurendab brändi nähtavust ja toote müüki nii Instagramis kui ka TikTokis. Erilist tähelepanu pöörame sellele, kuidas kasutada ära mõlema platvormi ainulaadseid võimalusi, et jõuda oma sõnumiga õige publikuni efektiivselt ja loovalt.

Programm ühendab endas teoreetilised aluseid ja praktilised oskused, pakkudes teadmisi kasutajakäitumisest, sisustrateegiate väljatöötamisest, videote filmimisest ja monteerimisest ning tõhusate kõnekate üleskutsete loomisest. Samuti õpetame, kuidas analüüsida ja mõõta oma sisu mõju, et teha informeeritud otsuseid ja pidevalt oma strateegiat täiustada.

Meie koolitus on ainulaadne, kuna see ei keskendu ainult sisuloome tehnilistele aspektidele, vaid varustab sind vajalike vahenditega, et mõista ja rakendada sotsiaalmeedia turunduse strateegilist poolt, mis on hädavajalik eduka brändi ülesehitamisel. Lisaks annab see juurdepääsu eksklusiivsetele ressurssidele ja võimaluse liituda toetava kogukonnaga, kus saad jagada kogemusi, inspiratsiooni ja võimalikke koostööpakkumisi.

Registreeru vebinarile juba täna!

Kõigi live-veebiseminari osalejate vahel loosime välja online koolituse väärtuses 790€

    Kes me oleme ja miks me seda vebinari teeme?

    • Liisel Vatsel

      LOLA SOCIAL KAASASUTAJA / KLIENDIKOGEMUSE SPETSIALIST

      Suhtun turundusse kirglikult. Üle 13-aasta kogemust turunduse ja brändingu alal on andnud mulle tööriistad, millega aidata ettevõtetel kasvada ja eristuda konkurentidest.

      Olen juhtinud turundusstrateegiaid nii moe, panganduse kui ka kommertskinnisvara alal, mis on andnud mulle väga laiapõhjalise vaate turundustaktikate universaalsele toimimisele.

      Viimastel aastatel olen pühendunud meeskonna juhtimisele, reklaam-meediatele ja kliendisuhtlusele. Lähenen oma klientidele alati personaalselt ning oskan ka vähesega tuua suure tulemuse.

    • Liisbet Loik

      SISULOOJA / KOOLITAJA

      Olen töötanud videograafina juba 3 aastat ja olles koostööd teinud paljude erinevate brändidega olen kogunud igasuguseid nippe filmimiseks, monteerimiseks ja kaasahaarava sisu kirjutamiseks. Just neid teadmisi on mul soov ka teistega jagada, et meie sisuloome maastiku kvaliteeti tõsta.

    Lola Social on sotsiaalmeedia sisuturunduse butiikagentuur, mis on spetsialiseerunud ettevõtete jaoks kaasahaarava kasutajate loodud sisu loomisele.

    Meie kogenud turundajatest, disaineritest ja sisuloojatest koosnev meeskond mõistab UGC mõju klientide usalduse loomisel ja müügitulemuste parandamisel. Arendame välja just kliendile personaliseeritud kampaaniad, mis ühtivad brändiga ja kõnetavad nende sihtrühma.

    Meie kliendid