
TASUTA VEEBISEMINAR
Kuidas TikTokis edukaks saada - ilma, et peakisd tantsima.
Koos Nopri Talu ja Influkaga
6.MAI KELL 10:00
TikTok ei ole enam lihtsalt teismeliste tantsuplats. See on platvorm, kus Eesti brändid, sisuloojad ja väikeettevõtted saavad kasvatada oma nähtavust, luua tugevat sidet oma sihtrühmaga ja sõna otseses mõttes mõjutada müüki. Kui oled tundnud, et TikTok ei ole "sinu jaoks", siis see veebinar on sulle loodud.
Mida õpid veebinaril?
Nopri Talumeierei
Eesti TikToki lipulaev. Nopri talu pererahvas näitab, kuidas nad muutsid oma võrumaa talu brändiks, mida armastavad kümned tuhanded TikToki kasutajad. Nende videod on humoorikad, soojad ja jäävad meelde – ja seda ilma ühtegi tantsusammu tegemata.
Eesti TikToki sisulooja
Populaarne kohaliku kogukonna hääl, kes jagab ausalt, kuidas ta leidis oma nishi, püstitas väärtuslikku sisu ja kasvatab pühendunud jälgijaskonda. Räägime trendidest, valikutest ja sellest, kuidas mitte kaduda "hookide" ja filtri-reaalsuse maailma.
Lola Social klientide case study
Meie oma lugu sellest, kuidas kasvatasime Deary TikToki konto 0-st 1000+ jälgijani 3 nädalaga. Räägime, veel oma teistest klientidest, milliseid strateegiad kasutame, millist sisu kasutasime ja miks töötab autentsus rohkem kui nö suunamudija vibe.
Lisaks jagame nippe, kuidas luua huvitavat ja autentset TikToki sisu ilma piinliku tantsuta – sisu, mis kõnetab just Eesti publikut. Saa teada, millised trendid ja formaadid toimivad Eestis võrreldes välismaaga.
Kui vastad „jah“ kasvõi ühele neist väidetest, oled täpselt seal, kus olid paljud meie edukad kliendid enne, kui nad TikTokiga alustasid – seega kohtume 6. mail.
TikTok tundub liiga noortepärane ja ei sobi meie brändi kuvandiga.
Meie sihtrühm ei ole ju ometi TikTokis?
Mul pole ei aega ega ideid, mida sinna üldse postitada.
Kardan, et jään rumalaks või teen midagi valesti.
Mul puudub kogemus – ma ei tea isegi, kust alustada.
MEIE KLIENTIDE SAAVUTUSED TIKTOKIS
Meie klientide tagasiside
-
The Big Beard Cartel Barbershop
Liitusin eile Lola Sociali TikToki koolitusega ning tahaksin tiimi tänada suurepärase hariva minikoolituse eest! Olen siiamaani olnud ainult Instagrami & Facebooki kasutaja, TikTok sai kunagi tõmmatud aga ei ole seda kasutanud. Kuni eilseni oli mul mulje, et TikTokis on ainult mingid mõtetud tantsivad tited, kellel pole muud elu. 😀 Well well, tegelt see ikka nii pole. Key takeaway minu jaoks oli Instagrami ja TikToki erinevus vahetu suhtluse vahel. Samuti hindasin ma ka jagatud nippe, kuidas oma contenti nähtuks saada, mida teha ja mida vältida. Kiirelt peatuvad nad ka teemal, kuidas content creationit delegeerida, mida ma busy beena kindlasti kasutama hakkan oma virtuaalassistendiga. Koolitus oli väga põhjalik ning soovitan seda ka kōigile teistele, kes arvavad, et nad on TikToki jaoks liiga vanad vōi lahedad.
Kätliin, Tegevjuht
-
RAJALOOME
Hei! Tahtsin tänada sisuka tiktoki koolituse eest, panin eile õhtul oma esimese tiktoki üles ja see on hetkel kogunud juba üle 75K vaatamise 🤩
Signet Raja, Sisulooja -
Silen Interior
TikTok-i kiirkoolitus oli väga informatiivne ja eriti kasulik algajale, kellel platvormiga varasemat kokkupuudet olnud ei ole. Kursusel sain põhjaliku ülevaate TikTok-i eripärast ja algoritmist, nippe kaasahaarava ja kvaliteetse sisu loomiseks ning motivatsiooni alustada ka oma brändi kontoga 💜Otsisime pikalt sotsiaalmeedia partnerit, kes tunnetaks Deary brändikeelt just sellisena nagu selle loonud oleme ja hoolitseks ta eest nagu oma lapse eest 😊 Täna saame julgelt öelda, et oleme väga rahul, et Deary sotsiaalmeedia loome just Lola Social’i kätte on usaldatud.
Silvia, Sisekujundaja
-
Ilu Hub
Koolitus annab väga hea kokkuvõtliku ülevaate TikToki kanalist üldisemalt ning samas läheb üsna detaili selle spetsiifikatega ning just TikToki jaoks sisu loomisega. Eriti abiks on see neile, kellel TikTokiga varajasem kokkupuude puudub ning soovib alustada nullist seal konto ülesehitamisega. Koolitusel tehakse ülevaade alates konto loomise seadistustest kuni videotehnika kasutamiseni sisu loomisel ja contenti üleslaadimiseni.
Heleri, Tegevjuht
Kes me oleme ja miks me seda veebinari teeme?
-
Liisel Vatsel
LOLA SOCIAL KAASASUTAJA / KLIENDIKOGEMUSE SPETSIALIST
Suhtun turundusse kirglikult. Üle 13-aasta kogemust turunduse ja brändingu alal on andnud mulle tööriistad, millega aidata ettevõtetel kasvada ja eristuda konkurentidest.
Olen juhtinud turundusstrateegiaid nii moe, panganduse kui ka kommertskinnisvara alal, mis on andnud mulle väga laiapõhjalise vaate turundustaktikate universaalsele toimimisele.
Viimastel aastatel olen pühendunud meeskonna juhtimisele, reklaam-meediatele ja kliendisuhtlusele. Lähenen oma klientidele alati personaalselt ning oskan ka vähesega tuua suure tulemuse.
-
Liisbet Loik
SISULOOJA / KOOLITAJA
Olen töötanud videograafina juba 3 aastat ja olles koostööd teinud paljude erinevate brändidega olen kogunud igasuguseid nippe filmimiseks, monteerimiseks ja kaasahaarava sisu kirjutamiseks. Just neid teadmisi on mul soov ka teistega jagada, et meie sisuloome maastiku kvaliteeti tõsta.
Lola Social on sotsiaalmeedia täisteenusagentuur, mis on spetsialiseerunud ettevõtete jaoks kaasahaarava sisu loomisele.
Oleme kogenud sotsiaalmeedia halduse ja sisuloome eksperdid, aastatepikkuse kogemusega tulemuslike strateegiate loomisel ja elluviimisel.
Aitame erinevate valdkondade brändidel kasvatada nähtavust ja saavutada päris tulemusi. Meie loodud strateegiad toovad su ettevõtte jaoks rohkem kaasatust, tuntust ja müügiedu.
Meid usaldavad